viernes, 5 de septiembre de 2008

SIGUEU BENVINGUTS!!!!


Hola a tothom, us donc la benvinguda al meu nou blog.

Aquest blog que començo ara mateix té data de caducitat serà el 2 de març de 2009, el día següent de còrrer la marató de Barcelona, aquest es l´ objectiu i aquesta es la finalitat d´escriure.

Desde aquí podreu seguir tota la preparació que faré per poder finalitzar la prova que desde ben petit em vaig proposar que un día la disputaria...i l´acabaria.

Tot i això vull deixar oberta la porta a parlar d´altres coses que m´interesen, no tot serà la marató...però si que l´eix central del blog.

Per començar us informu que diumenge correré la meva primera mitja marató, la de Sabadell. Es la primera de la temporada, la 3a edició per tant una mitja bastan jove però diuen molt ben organitzada.

Aquesta setmana he entrenat dos dies com em marca el plà de preparació: dimarts 45min amb sèries i avui divendres al matí 30 minuts ritme normalet amb una mica de técnica de carrera. Ara toca descansar fins diumenge.

Dissabte abans d´anar a dormir us escriuré les últimes sensacions.

1 abraçada molt gran.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Molt bé uri!
Esic segura que farás una preparació super adequada. Sé que quan et proposes una cosa no pares fins aconseguir-ho!
També m'agrada saber que fas cada dia ara que et tinc lluny. Aquest blog és molt bona idea.
Saps que et trobo faltar.
T'estimo.
Petons desde Kuopio.