viernes, 19 de septiembre de 2008

CURSA DE LA MERCÈ, OBSEQUIS I MERDERS

Aquest matí he anat a Barcelona a fer unes gestions i he aprofitat per anar a buscar el dorsal, el xip i la bossa del corredor de la cursa de la Mercè.

Les carpes d´atenció al corredor estaven a la Plaça Universitat, al mateix centre de Barcelona i us podeu imaginar per arrivar en cotxe allà el merder de trànsit(1er merder). Després he buscat aparcament (2on merder) mentre resava un Parenostre, i després de voltar bastant he conseguit trobar un lloc per aparcar en zona blava a uns 5 minuts caminan del objectiu.

Veig lluny una multitud de gent davant d´unes carpes, he pensat, "segur que es allà", efectivament (3er merder) s´havia de fer una llarga cua per agafar dorsar i chip, però tot ha anat més ràpid del que em pensava. Una vegada ja tenia el dorsal i el xip em diuen "per la bossa amb els obsequis allà"...una cua que semblava l´ Expo de Saragossa (4art merder).

Em posu a la cua resignat i em ve un tio de l´organització i em pregunta la talla de la samarreta..." la S" -l´hi dic- em diu que la cua per la talla S es més endavant...vaig més endavant i MIRACLE! a la cua de la meva talla no hi ha ningú...em posu davant del mostrador i esperu que la noia que dona les bosses em miri per atendrem. Deseguida al costat meu uns paios de uns 40-50 anys em comencen a recriminar que m´he colat (5è merder), jo els hi dic que estic a la cua de la talla S i que un noi m´ha dit que em posi aquí...doncs res, m´han dit que tenia molta jeta etc...al final els hi he dit " mireu, el cap es per pensar, si sou uns borregus i us poseu tots a una sola filera no es el meu problema" i així he acabat la discusió, m´han donat la bossa i cap a casa.

Com podeu observar a la fotografia els obsequis son una samarreta negra (es una mica sinistre), una estoreta pel ratolí del ordinador, un Aquarius, un descompte pel Decatlhon i una funda per portar les claus mentre corres. A part va el xip blanc, en un altre post ja explicaré que es això del xip per còrrer.

Tot això pel mòdic preu de 3 euros, no està malament, alguns es podrien inscriure per aquest ridícul preu anar a agafar els obsequis i no cal ni participar en la cursa, es una ganga.

Vista la gentada d´avui em pensu que el diumenge matinaré més que mai per evitar més merders, per aparcar tranquilament i no haver de fer una marató desde el lloc on deixi el cotxe al lloc de la sortida.

Hi han 9.000 inscrits, però en funció del nivell del corredor et fan sortir més endavant o més enrera, jo estic amb els que fan una marca de 40 minuts aproximadament (la meva millor marca es 38 minuts)es per això que el número del dorsal es de color blau, aleshores tots els del dorsal blau sortirem junts.Menys mal.

Parlan d´aspectes més tècnics de la cursa comentar que es de 10 Kilòmetres, bastan plans, tots d´asfalt i amb un revituallament al Kilòmetre 5:

SORTIDA: Avinguda de Rius i Taulet - Lleida - Tamarit - Entença- Gran Via de les Corts Catalanes – Marina - Ausiàs March - Plaça Urquinaona - Ronda de Sant Pere – Plaça de Catalunya – Ronda Universitat – Plaça Universitat – Ronda Sant Antoni – Sepúlveda – Avinguda del Paral·lel (costat Besòs) – Avinguda de Paral·lel (costat Llobregat) – Plaça d’Espanya – ARRIBADA: Avinguda de la Reina Maria Cristina.

Em fa especial il.lusió còrrer per llocs tan emblemàtics de Barcelona i també es un factor motivador que l´arrivada sigui al mateix lloc que la de la Marató, a l´Avinguda Maria Cristina.

Us posu el link de la cursa per si el voleu consultar:

http://www.bcn.es/cursamerce/ca/

No aniré a fer la cursa de la meva vida però espero baixar dels 40 minuts, el perfil tan plà afavoreix fer marcas molt bones, la gentada es el que fa que no les puguis fer, veurem.

Avui un entrenament curt però intens ( 30 minuts )i amb series d´esforç, dissabte descans, aigua, hidrats i poca cosa més.

Ja comentaré que tal anat, 1 abraçada!

4 comentarios:

Anna Manent dijo...

Hola tita,
Aixó de recollir el dorsal sembla una selva! Vigila demà a la cursa amb tanta gent, semblarà una estampida de búfalos!
Espero que et vagi molt bé la Cursa de la Mercè i que el tendó no et fagi mal i que puguis acabar-la sense problemes. Recorda no començar fort i ves amb compte amb la multitud.
Explica'm que tal tan aviat com puguis. Bona sort.
T'estimo.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Anna

Hola mona, quan s´inscriu tanta gent tot es més caòtic.

El tendò pràcticament no m´ha molestat durant la setmana, però demà corrarè amb protecció per si de cas.

No crec que pugui començar fort demà, prou feina tindrè per esquivar gent, però tranquil.la et farè cas, ets la meva entrenadora d´estrategia!

MUA!

Anónimo dijo...

Que vagi molt bé la cursa de demà, nanu!!

Ja ens explicaràs les teves sensacions i com haurà anat tot.

M'agrada.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Turacus

Gràcies, a viam com va.

Demà ja us explicaré, 1 abraçada!

M´AGRADA!