domingo, 7 de septiembre de 2008

OBJECTIU SUPERAT, LA PRIMERA MITJAMARATÓ JA ES AL SAC



Es evident que pel que vulgui preparar de forma rigurosa una marató, tard o d´hora s´haurà d´enfrontar amb la mitjamarató, una distància força respectable de 21 km. que representen una autèntica prova de foc pels que volen emular el mític Filípides.

Avui a Sabadell m´havia arrivat l´hora de posarme a prova en una mitja i la cosa ha anat molt bé, millor del que em podía imaginar.

En primer lloc, i el mes important, l´he acabat, sí pot semblar un objectiu menor però per a mi es "l´objectiu" i ara mateix ja puc dir que he acabat una mitja marató i estic inmensament feliç.

En segon lloc, el cos m´ha respòs de forma extraordinaria, m´he sentit en tot moment en un estat físic molt bo en tots els sentits, exceptuan que a mesura que passaven els kilòmetres les cames s´anaven carregàn, per altre banda el més normal del món.

En tercer lloc he fet un temps del que estic molt satisfet, ja que he baixat de les 2 hores i gairebé de la hora i mitja, he tardat 1hora 37 minuts.

He sortit amb un ritme tranquil, corren amb cap, tot això gràcies a l´Anna, la meva entrenadora d´estrategia en cursa, que sempre insisteix en que no surti massa fort que després ho pagu. De fet he estat 18 km controlanme les ganes de canviar de ritme, però els últims tres Kilòmetres m´he sentit amb molta força no he aguantat més i he començat a accelerar fins a l´arrivada passan a molts corredors.

Us posu un enllaç per poder veure la classificació i el temps que he fet, estic en el lloc 291.




http://www.atletisme.cat/classificacions/sabadell/res2008g.htm

Com a curiositat comentarvos alguns "famosillus" que han disputat la cursa: Martin Fiz-campió del món de marató del 1996, Jimmy Jump-campió de fer animalades, Xavier Bonastre-presentador dels esports al TN.

1 abraçada i gràcies a tots pel suport.




5 comentarios:

Gerard Agudo dijo...

Fantàstic nano!!!
vas pel bon camí.

Jo només pensar en 21 km ja estic cansat.

Anónimo dijo...

Estic molt contenta!
M'agrada i em tranquil.litza al mateix temps saber que tot ha anat bé. Posar el cos tan a prova ha vegades pot resultar perillós! Estas fet un troç d'atleta!
Estic molt orgullosa de tu.
T'estimo!

(Hola Gerard! Molts records!)

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Gerard

El millor abans de curses com aquestes de tans kilómetres es no pensar amb el que has de fer, sino es el que tu dius, comences ja cansat.

Crec que vaig pel bon camí, es cert, però el camí que em queda encara es molt llarg.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Anna

Quan poses el cos el límit, per evitar situacions perilloses es molt important saber escoltar els missatges que el cos et va donan, i quan el missatge es de "para que pendràs mal" doncs parar fins que et sentis millor.

Pots estar tranquil.la, quan notu que algu va malament posu el freno fins que em trobu millor.

Que bé que estiguis orgullosa de mi, es un motiu més per esforçarme cap al meu objectiu.

MUA!

Anónimo dijo...

Molt bé nanu.

Ens podríes explicar què és i per a què serveix la cinta que portes a sota del genoll esquerre? (ampliar 1ª foto).

Salut.