sábado, 6 de septiembre de 2008

PREVIA MITJAMARATÓ SABADELL



Avui ha estat un dia d´estar pendent de detalls, es com si comencés la cursa moltes hores abans...de fet es així.


Molt important hidratarse, de 1´5 a 2 litres el dia anterior es el que aconsellen, ho he fet = OK


Descans, res de sortir a entrenar, ni estirar les cames, ja hi haurà temps duran la cursa d´estirarles bé = OK

Menjar una mica de tot, però sobretot hidrats de carboni, per tant la pasta en abundància no pot faltar, MOOOOLTA pasta = OK

Prepararse a conciència el material per demà: bambes, mitjons curtets, pantalons curtísims, samarreta de tirans, rellotge crono, ulleres, flexall, full d´inscripció, imperdibles, ampolla d´aigua, ampolla beguda isotónica, tovallola, vaselina... = OK

Saber on has d´anar, es a Sabadell, però Sabadell es molt gran...GPS preparat i amb la ruta programada = OK

Tinc moltes ganes de còrrer demà, dintre de la preparació per la marató es dels dies més importants, si en una mitja ho pases molt malament val mes que t´oblidis de la marató.

Espero que demà tot surti bé, crec que estic en un óptim moment de forma i si corru amb cap , portu un ritme constan sense esverarme no tindria que tenir problemes, pero abans de cualsevol prova on un correrdor es "verge" el respecte per la mateixa es bàsic, jo l´hi tinc molt de respecte a la prova de demà.

No vull marcarme un repte perque la medalla d´or per a mi es acabar, pero ferla per sota les 2 hores estaria molt bé i crec que està almeu abast.

Vull donar les gràcies als meus nous dietistes que han dissenyat els últims àpats abans de la cursa, l´Alfred i l´Emma, sense ells tot seria mes difícil...


1 abraçada molt forta a tots!!!


8 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola uri,
Sé lo important que és per tu aquest repte que t'has proposat d'acabar una marató. Des d'aqui t'envio tota l'energia possible perqué avui et vagi de conya i tinguis bones vibracions pel dia 3 de març.
Una mitja marató no és moco de pavo!! 2h corrent! buff!
Si el teu cap es fatiga pensa en tots nosaltres que t'estimem i ens encanta que et sentis tan viu.
Molts petons des de Kuopio.
T'estimo encara més desde la distància.

HeledeHela dijo...

com ha anat?????
explican's que em tens intrigada!!!
jo encara estic pensant la temàtica pel blog, però ja sortià...
un petunarru!!
Hela

Anónimo dijo...

Ànims!!
Ja m'explicaràs.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Hela

Ha anat molt bé, l´he acabada sense problemes amb 1h 37 min aprox.

A viam si avui faig un post i us explico tranquilament com anat tot.

Ves pensant que ja tinc ganes d´entrar en el teu nou blog i comentar.

@ Christian

A viam si avui et trucu i parlem,

M´AGRADA!!!

Gerard Agudo dijo...

Espero que avui hagis triumfat en el què volies...acabar i no patir.

Anónimo dijo...

Tant l'Emma com jo estem molt orgullosos de tot el que estas aconseguint i estem del tot segurs que quan arribi la marató estaràs completament preparat per afrontar-la amb el millor temps. Per altra part, ja estem preparant la teva nova dieta una vegada finalitzada la mitja marató, tindrà tres pliars bàsics: porc, xai i bon vi.

Felicitats!

HeledeHela dijo...

Quins dietistes!!!!
Ja tinc nou blog d'accés universal!! però estic pensant en la temàtica...
un petunet

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ gerard

Si que m´ha anat bé, ja tinc mig enllestit el nou post on explico que tal anat.
Ja niré miran i comentan en els teus blogs.
1 abraçada crack!

@ Emma&Alfred

Aquesta dieta que proposes no em permetria acabar ni els 100 metres a 4 potes.

@ Mudita

Que bé ja estic desitjan que t´animis a escriurel.

Tinc una idea sobre el teu blog, que et sembla algu de viatges que hagis fet, de projectes solidaris, de temes relacionats amb l´infància mes desfavorida...