domingo, 28 de septiembre de 2008

CAP DE SETMANA: ENTRENO,DERBY, FESTA





Encara que no ho sembli veien la fotografia que encapçala el post, aquest cap de setmana no he descuidat l´entrenament, vaig sortir dissabte a la tarda a fer 10´5 Kilòmetres, d´Argentona a Cabrera de Mar i tornar, amb un bon temps de 48 minuts, bones sensacions.

Per la nit el Derby, amb victòria nostra, partit calentet al camp, a les grades, a la llotja...estic molt orgullós dels jugadors del Barça, no es gens fàcil guanyar a l´Español en el seu camp i van treure el caràcter i l´actitud que altres vegades a faltat.





Em quedo amb la celebració dels jugadors del Barça en el segon gol, tots abraçats, cridan, enrabiats i eufòrics mentre la periquitada treia bilis (i berberechos) per la boca. Si la Copa del Rey no ho evita ahir va ser l´últim derby a Montjuïc. Fins mai!

Per la nit sortida amb els següents protagonistes: Xevi, Eva, Jaume, Ramon, Quim, Manel, Ferran i jo, es a dir, 7 goril.les, un bon aperitiu de la trobada del 10 d´Octubre que promet ser històrica.





Primera parada al Dasandere per fer un remember amb ballarucas i freaks per tot arreu i la segona parada a Privat amb moltíiiiisima gent però tot mot bé, Privat es Privat, alguns allà hauriem d´anar amb medalles posades, som ja veterans del Vietnam, em sobreviscut a moltes batalles allà dintre.

Ara a cuidarse i descansar d´entrenos fins dimarts, entremig alguna sesió de Yoga i pesas. En el proper post parlaré de Sant Cugat del Vallès, població que albergarà la meva segona Mitjamarató el proper diumenge, 1 abraçada!




12 comentarios:

Anna Manent dijo...

Quin cap de setmana més complert. De tot i força! m'alegro que el Barça guanyés! I que la sortida estigués bé.
Em fa molta gràcia la foto del goril.la, és enorme! Heu de menjar molta sopeta per arribar a la talla d'aquest goril.la.
Et desitjo una bona setmana d'entrenos i que vagis preparat per la 1/2 de Sant Cugat.
La Silvia m'ha comentat que hi haurà alguna pujadeta forta.
Molts petons i cuidat amor.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

Caram, aquesta Mitja de Sant Cugat s´haurà de suar per acabarla, es bo saber-ho per anar amb molta precaució.

Jo mes aviat sóc un goril.la esquifit!

MUA!!!

Anónimo dijo...

Bon planning.

A partir d'ara els derbys es jugaran al nou estadi de Cornellà, que considero, serán una autèntica encerrona pels interessos blaugranes. Allò será una ratonera.

Per cert, han pulveritzat el record mundial de marató. Un día podríes comentar aquesta proesa.

M'agrada!!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ turacus

Prefereixo no parlar del Español perque estic molt calent i encara entrarà Pedro Tomàs al blog i em denunciarà a la comissió antiviolència.

Es bona idea, hauria de dedicarli un post a Gebreselassie, per escriurel em posaré dret, el que ha fet es una animalada, quin tio!

Quan vulguis m´avisas i ens veiem al Skype. M´AGRADA!

Anónimo dijo...

ai AI AAAIIII!!!!!AI EL 10 DE OCTUBR.LA QUE LIAREM A MATARÓ,EL FOTREM A TERRA,TERRA!!!!

-A MATA CAPALLANS I A VIOLAR VELLES JAJAJAJAJJ!!!!

ANTUAN TIMONER VILALTA
PD:FUTUR GORIL.LET!

PD2:URI BUSCA UN RETSAURAN AON NO ENS CUNEGUIN GAIRE!JEJEJEJEJEJ!!!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Antuan Timoner

Et veig en forma Toni, sé que arrivaràs al dia 10 preparat per tot.

Al final amb el que s´està preparan haurem d´anar a sopar al zoo.No ens acceptaràn enlloc.

WAARRAA!WAAARRAAA!

Anónimo dijo...

-JAJAJAJAJAJ....!!!!

Anónimo dijo...

-TING GANES DE VEURE ALS GURIL.LES TOT PIRIPIS DIEN. WARRA,WARRA....JAJAJAJA!!!!!

ANTUAN TIMONER VILALTA!

Anónimo dijo...

Celebro que tot hagi anat bé, estic segur que els goril·les donarem la talla el proper 10 d'Octubre. Per altra part, la mitja marató promet emocions fortes, estic segur que l'experiencia acumulada en les últimes carreres t'ajudarà per tal de fer un bon temps. Una abraçada

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Alfred

Suposu que ets tú, Alfred, aquest comentari amb tan de Nuñisme només pot ser teu.

El dia 10 d´Octubre es declararà el toc de queda a Mataró mentre els goril.les sortim a liarla.

Anónimo dijo...

Pero estaràn prohibides les bengales...

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ turacus

Si, estan prohibides les bengales i les celebracions molt efusives, Pedro Tomàs m´ha advertit que del contrari serem denunciats al comité antiviolencia.