lunes, 2 de febrero de 2009

LLUM AL FINAL DEL TÚNEL


Ja fa tres setmanes que em vaig lesionar, finalment una ruptura fibril.lar en el tendó d´aquil.les, i portu una setmana fent fisioeràpia per posar la cama apunt per tornar a entrenar. Vaig cada matí a Meditrauma a Mataró on em fan diferents tractaments i masatges, el millor es que avui m´ha dit que puc començar a còrrer! això si, suau i 20-30 minuts. Que siguin 30.


Va ser fotut veure per la tele el resum de la Mitjamarató de Granollers...però com diu l´Anna, ara toca recuperarme bé i persar en la Marató que es lo important. Per cert a la Mitja de Granollers es van cumplir els pronòstics i Samuel Wanjiru (campió olímpic de Marató i recordman mundial de Mitja) va guanyar bastant sobrat, va tenir sort aquest paio de que jo estava lesionat que sinó...



Ara si que entro en la recta final de aquest repte, vaig començar l´abril del 2008 i ara miro el compte enrera i pràcticament queden poc més de tres setmanes per intentar complir el meu somni.

Les tres setmanes que quedan em tocarà entrenar amb molt de cap, ja que surto d´una lesió i a més no convé ara matxacarse amb molts entrenaments perquè arrivaria a la Marató sobreentrenat i cansat. El principal serà recuperar les bones sensacions, fer alguna tirada llarga de 1h 30 i algún dia de sèries també faré.


Per cert, l´altre dia algú em va enviar aquesta foto feta fa pocs dies, es del Paral.lel de Barcelona, només es una pintada al asfalt? 42 km? de que em sona? espero poder passar per aquí ben aviat voldrà dir que nomès faltan 195 metres per la línia d´arrivada.

1 abraçada i fins aviat!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Bé, ja era hora de que la lesió vagi quedant enrera. Poder tornar a córrer ha de ser un "gustassu" i pensant que ja queda tant poc per la Marató.

Estic d'acord amb el que dius, ara no val la pena matxacar-se com un animal fins al dia de la cursa, ja que podría ser contraproduent i carregar massa la musculatura.

El millor es fer una posta a punt per poder afrontar amb garanties la cursa i poca cosa més, ja que no hi ha massa temps per davant.

Ànims i salut!!

PD: No estic segur pero crec que ahor va ser el teu aniversari. Així que Moltes Felicitats. Si es fa alguna celebració, compteu amb mí.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

Ahir ens vam poder veure i ja vam comentar algunes coses.

Com et vaig dir, deseguida que decideixi el que faig pel cumple t´envio un mail.

Avui ja faré un entreno de 40 minuts, poc a poc.

1 abraçada!!!!