lunes, 29 de diciembre de 2008

CRÒNICA SANTSILVESTRE LLORET

Fins hores abans es va mantenir l´incògnita de si es podria disputar la segona edició de la SantSilvestre de Lloret, les notícies del temporal feien pensar que pel tram del passeig marítim de Lloret seria imposible poder passar, i es que el dia abans van estar varias màquines enretiran sorra de la platja del esmentat passeig.

L´Anna després de molt de temps em va acompanyar a una cursa i quina estrena! l´hi va tocar matinar, fred, pluja, aguantar els meus nervis precursa...es una santa!GRÀCIES.
Al ser només 5km l´escalfament va ser molt fort per poder sortir ja amb la musculatura calenta i apunt per poder començar amb un bon ritme sense resentirme. Just al començar la cursa encara plovia però poquet, durant la mateixa ja va parar de ploure però el fred encara estava present i vaig decidir còrrer amb guants.

El dia anterior vaig comentar amb els meus amics Quim, Ramon i telefónicament amb Christian, que la meva estratègia de cursa seria sortir fort però sense reventarme i intentar fer els últims 2-3 KM a mort fins la meta. Tal dit tal fet, vaig fer els 2 primers km a un bon ritme però sense anar ofegat i just abans de passar pel cartell del Km 3 vaig fer un canvi de ritme fortísim i vaig anar a tope, a reventar fins la meta, passant molts corredors i anant a per la meva marca personal.

La cosa va sortir molt bé, vaig acabar amb un temps de 18 min 05 seg rebaixant en 45 segons la meva millor marca en 5km aconseguida l´estiu a Manlleu. Vaig a acabar en la posició 121 de 1225 corredors ( 55è de la meva categoria), fent un promig de 3min 37 seg per kilòmetre.

Aquí la classificació oficial de la prova:

FOTO CURIOSA: El mític Arcadi Alibés disfressat junt amb l´imitador d´Iniesta al programa Crackòvia, els dos van còrrer.

Comentar que la cursa la va guanyar el corredor local i olímpic José Luís Blanco, seguit del Kenià Ronald Kipchumba, el guanyador del any passat Reyes Estévez va quedar en 5ena posició.
Molt satisfet del resultat, de les sensacions durant la cursa i de l´estrena del nou material. La propera l´11 de Gener (diumenge) la Mitjamarató de Sitges, ja us dic que ens quedarem a dinar una paelleta per allà, si algú s´apunta molt millor, com més serem més riurem.

-NOTÍCIA IMPORTANT-

PRESENTACIÓ INSTITUCIONAL DE LA MARATÓ DE BARCELONA

"La Marató de Barcelona va celebrar el 18 de desembre, la seva presentació institucional. Juan Porcar (Conseller Delegat de RPM Racing), Bep Solé (Director Esportiu de la Marató) i Pere Alcober (Delegat d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona) van donar a conèixer les novetats que presenta aquesta nova edició.
I és que el Museu Olímpic i de l’Esport va ser l’escenari escollit per a que l’Organització i l’Ajuntament expliquessin als mitjans les principals novetats de la pròxima Marató de Barcelona, que es celebrarà l’1 de març. L’acte ha servit per mostrar en societat la nova samarreta oficial de la cursa."

Ja queda menys...1 abraçada i fins aviat!!!

14 comentarios:

Kazzanski dijo...

Jo tinc un dubte arrel del que expliques al post. Com es fa l'escalfament previ a una cursa?? És a dir, amb la gentada que deu haver-hi no deus tenir molt d'espai per poder trotar una mica o fer uns sprints forts. A més tothom deu estar intentant fer el mateix i deu ser una mica caótic tothom amunt i avall, no??

Volem respostes!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Ray

Jo el que faig es apartarme una mica del "meollo", d´on està tothom i m´envaig per carrers del voltant. També busco un parc per poder fer els estiraments amb els bancs i quan no mira ningú faig una pixadeta.

On calenta tothom es més molest, imposible fer sprints però normalment encara que sembli imposible hi ha suficient espai per trotar.

Abraçada!!!

Anónimo dijo...

Et felicito per la cursa, et vaig buscar per la tele i no et vaig trobar i millor perquè em causa molta engoixa veure't en ple esforç físic.
Un petó!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Encarna

Caram, quina sorpresa veuret per aquí comentan!

No pateixis tan que jo quan estic corren es quan sóc més feliç, espero que tot i que no t´agrada veure córrer el dia de la marató facis un esforçi vinguis a veurem.

Petó

Anónimo dijo...

M'alegro per la nova plusmarca i també perquè vas poder fer tot allò que havies planificat préviament. Cada cop et vas coneixent millor el teu cos. En aquest cas era una distància curta i potser era més senzill traçar l'estratègia a seguir per fer una bona cursa.

M'agrada!!

Anónimo dijo...

"També busco un parc per poder fer els estiraments amb els bancs i quan no mira ningú faig una pixadeta".

Acollonant.

PS: Encara et fotrán una multa per guarru, jajajaja

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ copito

La clau de tot està en el cap, sempre que físicament estiguis bé esclar, allà es on la concentració es molt important i sobretot la fredor per no deixarte portar per l´euforia i evitar esforços furtius que després et passen factura.

No es que m´agradi pixar per llocs públics, però moltes vegades no hi ha més remei, sóc un guarro, ho reconec.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Copito i Ray

Espero veurehos aquesta nit per Cabrera, sinó us mataré.

De tota manera, encara que us acabi matan us desitjo un molt feliç 2009.

P.D. Aneuvos preparan cadascú un post per aquest blog pel mes de Febrer.

Àlex Santos dijo...

Hola Uri, molta sort en les teves curses i a veure si un dia podem escriure que el gran Burriac ha rebaixat el rècord del món de la mataró. Feliç 2009

Anónimo dijo...

@ Uri:

Home, si et poses així, doncs potser sí que ens haurem de passar per la festeta.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Àlex Santos

Igualment mot bon any 2009 i gràcies per entrar a comentar.

El gran Burriac s´està preparan per acabar la marató de Barcelona...el rècord l´atacaré a la marató de Berlin que diuen que es molt planera...jejeje.

1 abraçada!!!

1 abraçada

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Copito

Ostres, tan de bo us vegi per allà, la veritat es que no us anava a matar...jeje, però si que es veritat que amb vosaltres m´ho passaré molt millor.

fins després!

Anna Manent dijo...

Hola Campió!
Jo hi era i puc asegurar que l'oriol va fer una bona cursa! Feia un dia una mica plujós i va estar bé que només fòssin 5Km! Ja m'estava congelant!
Gairebé ens toca un cotxe en el soteig.
La pròxima a sitges, paelleta i passejada! Qui s'anima?
Estic molt contenta d'estar a casa altre cop!
Un petó ben fort.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Anna

La propera setmana a Sitges...estarem atents al temps que farà per organitzar el dia.

Si la previsió fos de mal temps aniria jo sol a la cursa.

MUA!!!