lunes, 5 de enero de 2009

PREVIA MITJAMARATÓ DE SITGES

Les setmanes passen volant i cada cop queda menys per la ansiada Marató de Barcelona, mentrestant vaig seguint escrupulosament el planing d´entrenaments marcat. Ahir vaig fer una tirada llarga (entrenament de molts kilòmetres) de 1 hora 45 minuts i vaig acabar fet pols però es la manera de preparar el cos, el cap i sobretot les cames per el gran dia.
Abans de la Marató em queden dues curses que em serviràn per la posada a punt, la primera aquesta diumenge la Mitjamarató de Sitges i l´1 de Febrer la famosa Mitja de Granollers però d´aquesta ja tindré temps de parlarne, ara, tota l´informació sobre la de Sitges:

Data de la prova: 2009/gen/11 (diumenge)
Tipus de cursa: cursa de fons en ruta (asfalt)
Edició: 25
Distància (en metres): 21097
% asfalt: 100
Distància homologada:
si
Hora de sortida: 09:30
Lloc (població): Sitges - Catalunya/Barcelona
Organitzador de la cursa: Patronat Municipal d'Esports de Sitges
Telèfon informació: 93 894 50 56
Fax: 93 894 24 04
Web de la cursa:
http://www.mitjamaratositges.com/
Preu inscripció (euro): 13
Servei guardarroba: si
Prova cronometrada amb xip: si
Servei de dutxes: si
Servei de massatge: si
Diploma a tots els arribats: si
Trofeu als guanyadors: si
Sorteig de premis: si
Premis metalic als guanyadors: si

Sembla ser que aquest any han cambiat lleugerament el recorregut, per una banda està molt bé perque passarem per l´església i la platja de Sant Sebastiàque desde l´edició del 200 que no es feia, però la part no tan bona es que han afegit una pujada que abans no hi era i això dificultarà poder fer marcas molt bones. Veurem.
Cada vegada es més difícil rebaixar les marques que vaig fent (1h26min 23 seg), però com sempre ho intentaré, sense obsesions.

Amb l´Anna ens quedarem a dinar a Sitges, si algú vol juntarse amb nosaltres només ho heu de dir, reservaria taula sobre les 14:00 per tots els que us apunteu.



BONA CURSA I BONA CUINA...1 abraçada i fins aviat!!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

El temps passa bastant ràpid i s'apropa la Marató. La prova de diumenge a Sitges serà una bona "pedra de toque" perque vagis veient com va la evolució d'aquestes últimes setmanes.

Una distancia considerable on podràs treure força conclusions per millorar i corretgir possibles errades.

Segur que tens moltes ganes de fer un bon paper el diumenge. El marc (Sitges) també serà prácticament inmillorable.

Salut.

Salut.

Anónimo dijo...

Té molt bona pinta la paella que surt a la darrera foto del post, cabrit!! T'en fotràs una d'igual el diumenge. Bé, ja veurem si tens molta gana després de la cursa.

En el meu cas, no acostumo a menjar gaire després de jugar partits o patxangues de futbol que suposen cert desgast físic.

Chau.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ copito

Tinc ganes de córrer a Sitges, de fet només hi he estat una vegada i de nit per carnavals.
Ja queda poc per la Marató, de curses em queda aquesta i la de Granollers el dia 1 de Febrer i ja està, la resta entrenaments.

T´he enviat mail per si et vols apuntar a fer la paella amb nosaltres a Sitges diumenge, va apuntat. Quan acabu les curses estic un parell d´hores que només tinc ganes de veure però passades aquestes dues hores em menjaria una vaca sencera, tinc molta gana!!!

Abraçada!!!

Anna Manent dijo...

Hola tita!
Estic una mica malaltona...peró segurament podré venir a veure't.
Espero no passar-te res, peró tu estas com un toro!
Mmmmmmm....paella! Després de la mitja t'anirà de conya un bon àpat!
Molta sort a la cursa!!
MUA!!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Anna

Ara menjo algo i ja m´anvaig, llàstima que al final no pots venir però es millor que et recuperis bé.

Ja estarà a la de Granollers!!

MUA!!!

Anna Manent dijo...

Sento molt no haver-te acompanyat! De totes maneres t'agraeïxo molt la teva insistència pq em quedés a casa. Encara no estic al 100%.

Sé que ha anat molt bé la cursa, espero el pròxim post!
MUA!