domingo, 30 de noviembre de 2008

PREVIA MITJAMARATÓ DE MATARÓ


La propera cursa a la que m´enfronto es aquest diumenge dia 7 de Desembre i és una que fa especial il.lusiò ja que es podria dir que corro a casa, es la Mitjamarató de Mataró. Després de la mitjamarató de Ripoll he estat 3 setmanes entrenan sense competir i amb tota seguretat puc dir que han estat setmanes de entrenaments durs degut a que ja he començat els entrenos específics per la marató. Dilluns 50 minuts, dimecres 60 minuts, divendres 70 minuts i diumenge 80 minuts ( d´aquests 40minuts amb ritme de cursa).

Tot i això no estic molt cansat, la recuperació després de cada entreno està sent molt bona i no acumulo cansament, de tota manera aquesta setmana previa a la cursa no puc cometre excesos físics sinó diumenge no m´aguantaria. Tinc previst entrenar dimarts 60 minuts amb alguna sèrie ràpida i dijous 40 minuts tranquils.


RECORREGUT DE LA CURSA:



MÉS INFORMACIÓ:

-Data de la prova: 7-desembre-08 (diumenge)
-Tipus de cursa:cursa de fons en ruta (asfalt)
-Edició: 10ena
-Distància (en metres): 21097
-Desnivell acum. pujada (m): 49 mts
-Desnivell acum. baixada (m): 49 mts
-Alçada màxima: 50 mts
-%asfalt: 100
-Distància homologada: si
-Num.avituallaments líquids: 5
-Num.avituallaments sòlids: 1
-Hora de sortida: 10:00
-Lloc (població): Mataró
-Lloc de la sortida: Pça Espanya - davant del Parc Central
-Lloc de l'arribada: Pça Espanya - davant del Parc Central
-Nombre màxim participants: 1600
-Nombre de categories: 14
-Temps màxim: 2.30 h
-Caracteristiques cursa: es una cursa molt planera que s'inicia a 50 metres d'alçada i arriba fins a 1 metre quan passa pel port de Mataró. a l'inici de la cursa hi ha una baixada, hi ha uns 18 kmts planers i al finalitzar entre el kmt 19 i 20 aproximadament hi ha una pujada que guanya els 49 metres, però de forma relativament suau.
MATERIAL ADICIONAL:
Foto amb la meva mare darrera casa un diumenge al matí abans de l´entrenament. ( no es nota que som del Barça a casa....)



Video on s´em veu entrenant i també es veu com ha quedat el carrer de darrera casa després de les obres, no sembla el mateix...



Per acabar dir que no m´agrada córrer amb pressió però penso que si tinc un bon dia podria fer millor marca personal, es a dir baixar de 1h 26min 30 seg, però com diu el gran Gebrselassie " si no pot ser aquest cop doncs ja ho provarem en una altre ocasió".

Si algú el diumenge al matí a partir de les 10:00 està despert i no sap que fer que sàpiga que a Mataró es fa aquesta cursa (davant del parc central) i que per tot plegat es un espectacle digne de veura.

1 abraçada i fins aviat!!!

10 comentarios:

Anna Manent dijo...

Hola Uri,
Aquest diumenge jo estarè a Lapland peró espero rebre com sempre un missatge teu just quan acabis la cursa de com ha anat. Estic segura que t'anirà molt bé, et veig molt en forma. Els entrenos són una mica durs i molt seguits. També seguiràs el mateix ritme per Nadal?
M'agrada la foto de la teva mare i tu, esteu autèntics! Dona-li un petó de part meva.
El carrer ha quedat xulíssim!
Aviat t'acompanyaré a les curses. Molts ànims per Mataró i des d'aqui us animo a que aneu a animar a l'Uri! Petons wapo.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Anna

Ja saps que el primer que faig quan acabo la cursa es enviarte el sms, espero que aquest diumenge t´envii bones notícias.

Per Nadal el ritme d´entrenos es més o menys el mateix, ara ja no hi ha treba fins el dia de la Marató.

Ja tinc ganes d´acabar una cursa i veure´t allà animant-me, falta poc.

MUA!!!

Gerard Agudo dijo...

Ei crack!
diumenge no hi sóc estic a tarragona amb ma germana però igualment els meus ànims!!

Anónimo dijo...

No le hagan caso, dice que es del Barça pero no lo es. Porque sino nadie lo leería.

La calle ha quedado niquelada. Igual que la nueva imagen del blog.

Saludos campeón!!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ gerard

Gràcies pels ànims!

Quan torni l´Anna de Finlàndia et faig un truc i anem els 4 a dinar o sopar un dia.

1 abraçada!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ copito

Molt bona la menció a Laporta del discurs de les penyes " dicen que son del Barça porque sino nadie los leería...y les están embaucando! al loro!"

En part tens raó ja no sé que fer perque em llegeixin el blog, estic estudiant posar una foto en boles d´algú a viam si la gent s´anima a passarse.

Tocava un cambi d´imatge del blog i del carrer, els dos han quedat prou bé.

abraçada!!!

Anónimo dijo...

Deu n'hi dó les pallisses que t'estàs fotent ultimament. Té molt de mèrit, perquè t'ho has de fer tot sol i això costa més.

Bé, ànims per la cursa del cap de setmana. Ara per ara, crec que estàs en bastanta bona forma, pel que expliques.

Salut.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ copito

Gràcies pels ànims, crec que estic en forma, em sento bé corren i les pallises a part de prepararme per la marató em fan agafer confiança en les meves forces.

ABRAÇADA!

Anónimo dijo...

Ei crack, ànims per la cursa de demà. Fot li canya i sobretoto, disfruta corrent pels carrers de Mataró.

Espero que les sensacions siguin d'allò més positives.

Salut.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ copito

Gràcies crack, a viam si els nervis em deixan descansar bé aquesta nit.

1abraçada!