domingo, 16 de noviembre de 2008

MILLOR MARCA PERSONAL MITJAMARATÓ: 1h26min30seg



Ripoll em dona la benvinguda a les 8:30 del matí amb una agradable temperatura de -1ºC, feia molt de fred, estaba desitjan que s´enlairés el sol perque pujes la temperatura al començar la cursa.


Amb un retard de 7 minuts, l´alcadessa i la pubilla de Ripoll donaven el tret de sortida, la temperatura en aquell moment la desconec però el fred era una autèntica tortura, he portat guans i maniguets per protegir els braços, insuficient en aquell moment però amb mitja hora de cursa ja no en tens de fred.

Sortim amb ritme fluid de Ripoll per la carretera, que està totalment tallada al trànsit, en direcció a St. Joan de les Abadesses. Els camps a banda i banda estàn totalment gelats amb el característic to blanquinós (la gebra), les vaques ens miren i en comptes de aplaudir fan repicar les campanetes.



Els 10 primers kilòmetres no son massa positius, en cap moment trobo un ritme que em senti còmode, no em puc enganxar a cap grup de corredors perque no els hi aguanto el ritme, diria que estava patint i encara em quedava més de la meitat.

Arrivem a Sant Joan de les Abadesses, que per cert es preciós, molta gent ens anima i girem cua per tornar cap a Ripoll, queden 9 kilòmetres.

En aquell moment passa una cosa que poques vegades succeeix al esport, es com quan jugues a basket i tiras d´on tires les encistelles, em començo a trobar de conya faig un cambi de ritme, ritme fort, em sento cómode i confiat, começo a disfrutar de la cursa paso a molta gent i vaig com un cohet cap a Ripoll.


Les cames em fan molt de mal, els abductors sobre tot, però es normal, apreto les dents i no afluixo, al entrar a Ripoll hi ha una gentada esperan, em porten cap a la arrivada amb els seus ànims i paru el rellotge amb 1h 26min 30 seg, millor marca personal de Mitja Marató, rebaixada en 2 minuts i 12 segons!estic reventat però tan content...

El lloc es bo, el 82 de 601 participats i el 12è de la meva categoria ( 21-30 anys).

Destacar la gran organització de la cursa, tenir tallada fins les 11:50 la carretera de Ripoll-Sant Joan de les Abadesses-Camprodon en diumenge es una proesa, molts voluntaris i que ens han animat molt, gràcies a tots!



Propera cursa mitjamarató de Mataró, el 7 de Desembre, ara però vaig a cuidarme les cames que están fotudetes i avui s´han portat molt bé.

1 Abraçada i fins aviat!!!

10 comentarios:

HeledeHela dijo...

Estas fet tot un campió!!!!
Felicitats!! ara a cuidar-se les cametes i a menjar una mica més!!!
un petunarruuu

Anónimo dijo...

Enhorabona pel resultat. Mare meva quina rasca que fotía!!

Es curiós això que de cop i volta et comences a trobar bé i amb ganes d'apretar les dents...

Suposo que es un plaer poder participar en curses tant ben organitzades com aquesta de Ripoll.

PD: Qui et fa les fotus?

Salut.

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ mudita

Gràcies, si ara toca cuidar les cames que em fan mal, tot i que demà no perdono l´entreno.

Menjo molt!ok, menjaré més, però ho cremo tot deseguida.

petó

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ copito

Gràcies, si, molta rasca vaig anar a pijar i no me la trobava,jejeje

La organització va estar de conya, es collonut perque tot està controlat i només t´has de cuidar de córrer i ja està.

Les fotus...la que estic corren l´he trobat per internet, un paio va fer fotos i les va posar en una web de atletisme i les altres o les faig jo o demano a la gent que hi ha per allà que me la facin, com la última del post.

M´agrada!

Anna Manent dijo...

hola uri!!
Q bé que t'ha anat! Felicitats pel rècord personal.
M'ha fet molta gràcia lo de les vaques! La foto que surts corrent és molt bona, estas com volant!
Espero que et recuperis bé i descansis, ànims per la pròxima a Mataró. Des d'aqui animo a tots els q puguin q et vagin a veure!
MUA!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ Anna

Gràcies wapisima, era molt bo lo de les vaques perque ens miraven fixament i es sentia el soroll de les campanes, estava desvarian i creia que era la seva manera de animarnos.

A la foto no tocu de peus a terra perque anava en baixada i era a 100metres de l´arrivada, anava a tope.

El diumenge al matí la gent no esta per massas ostias, però si algú em ve a vuere sempre es una il.lusió més.

MUAAA!!!

Kazzanski dijo...

Doncs está molt bé fer un récord personal en una carrera caracteritzada per l' intens fred inicial. Quan fa tant de fred i per molt que escalfis abans,els músculs sempre tarden una mica més de lo habitual en agafar to i arribar al seu punt óptim de rendiment, el que dificulta fer bones marques.

Per tant, es una proesa el que vas fer. Moltes felicitats!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ ray ceef

Gràcies, crec que la paraula proesa es massa, vaig fer una bona cursa i estic molt content.

Vaig escalfar bé i vaig fer uns estiraments amb algunes postures de ioga, vaig sortir en bones condicions.

Llàstima que no t´hagis aficionat a còrrer, aquesta mitja t´hagués encantat participar.

1 abraçada!

Anónimo dijo...

Uri... molt bona marca!!!! Per cert, corres la Jean Bouin??? Jo sí la correre... encara que no he entrenat gens!!! El tema nena m'ha fet baixar el ritme esportiu un ou!!!

Per cert... a veure si obres un blog del Barça... desde temps de Moi això està molt aborrit!!!

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ deskarrilat

Caram quina sorpresa! La Jean Bouin no la faré, tinc la Mitjamarató de Mataró el 7 i una setmana abans procuru no competir, només entrenar. Un altre any la faré.

La que et recomanu es la SanSilvestre de Lloret de Mar el 28de Desembre, són 5 kilómetres i l´organització es la óstia.

Un blog del Barça?tens raó que això desde que Moi va desaparèixer està molt avorrit...m´ho pensaré.

A viam si coincidim en alguna cursa, aquesta setmana penjaré un post sobre el calendari de curses que faré fins la marató de Barcelona del 1 de Març, a viam si t´animas.

Un plaer contactar amb tú de nou, dona un petó a la nena i la dona de part meva.