domingo, 14 de marzo de 2010

CORRENT AMB AMICS ALS 10KM DE CALDETES


Per a mi, que ja m´havia acostumat anar sòl com un mussol a les curses, el retorn a la competició ha estat un festival de socialització i de bon rotllo. Acompanyat pels nous companys de club, els cracks del Maimakansu, i per rematar-ho amb amics dels Maristes de Mataró: Gerard, Edu, Roger, Adju i en Monti animant-nos.















Cursa de 10km a Caldetes en un recorregut amb trams molt exigents, començo molt irregular i cansat fins que sobre el km 5 dos corredors experimentats m´agafan i els segueixo fins el km 9 retrobant les bones sensacions, el darrer km m´escapo canviant de ritme i accelero fent l´últim esforç fins a l´arribada. Entro reventat i amb un temps discret (46min 10sg) però coherent amb l´estat de forma actual, encara estic verd.

Ara que ja he tornat a la competició, aprofito per donar les gràcies a tothom que m´ha ajudat i recolsat durant aquest any d´aturada forçada.

Toca seguir entrenant i buscar un altre cursa de 10km, que ja tinc ganes!

4 comentarios:

Copito dijo...

Chapeau i molt xula la samarreta.
Has fet un bon grup de colegues per a les curses, collonut.
Ara ja no t'aturaràs.

Salut.

Otger Cataló dijo...

Uri, ens veiem a la de bombers no ?? per cert, temps discret? que mamón ;-)

Uri Bruguera-Burriac dijo...

@ edu

Espero ser-hi, ho decidiré més endavant. Marca discreta, per vosaltres també!ja veuràs com un dia baixare-ho dels 40, i jo ho veuré!

Gerard Agudo dijo...

El dia que baixi dels 40 em canviare el mom...em fare di El Gerrouj